sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Synttärit

tunnetila: ihan hyvä fiilis, kaukokaipuusta huolimatta

Vietin toissa vuonna synttäreitäni New Yorkissa, viime vuonna Thaimaan Phuketissa. Tänä vuonna minun piti juhlia synttäreitäni Australiassa, tai tarkemmin ottaen Tasmaniassa, mutta reissasin viime vuonna niin paljon etten yksinkertaisesti jaksanut järjestää enää yhtään matkaa, varsinkaan noin kauas. Tänä vuonna tämä sankari siis maleksii kotona Helsingissä eikä juurikaan huvita juhlia. Onneksi sentään on kunnolla talvista ja pakkanen paukkuu, loskassa tympisi vielä piirun verran enemmän. Ihana perheeni kuitenkin jaksaa piristää kaukokaipuuta potevaa, ja alati enemmän ryppyjä kasvoilleen saavaa päivänsankaritarta, ja he lahjoivatkin minua jo ihan mahtavilla jutuilla.

Vanhemmiltani sain lahjaksi D&G:n tuoksupakkauksen josta löytyy pienessä koossa jokaista sarjan parfyymia: 1 le Bateleur, 3 l'Imperatrice, 6 l'Amoureux, 10 la Roue de la Fortune ja 18 la Lune. Kerrankin löytyi tuoksusarja jonka jokainen tuoksu viehättää. Tuoksuja voi myös sekoittaa keskenään jolloin "ei niin kivasta" tuoksusta saa jotain uutta ja hyvällä tuurilla jopa entistä parempaa. Ihana sarja! Jo pelkkä pakkauksen ulkonäkö miellyttää silmääni valtavasti.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Siskoltani sain lahjaksi Paola Suhosen suunnitteleman Dear-heijastimen. Siskoni on monissa asioissa ihanan ehdoton. Hän ei juurikaan pidä Paola Suhosen suunnittelemista jutuista, mutta tämä heijastin on "hienointa mitä Paola on koskaan tehnyt", siksi siis sain sen. Ja kyllä, heijastin on myös minun mielestäni hyvin sievä. Kyllä nyt kelpaa ulkoilla!

Image and video hosting by TinyPic


Kunnollisesta talvesta (=pakkasesta ja lumesta) on päästävä edes vähän nauttimaan kun kerran kotona ollaan, joten viimeistään iltapäivällä kaivaudun untuvatakkini syövereihin ja lähden kävelylle. Ja että kaukokaipuuni saisi myös hiukan tyydytystä taidan suunnata kävelylenkkini lähimpään thaimaalaiseen ravintolaan. Ulkona paukkuva pakkanen ja lautasella tulista curryä. Tuota ihanaa yhdistelmää ei lämpimissä maissa voi koskaan kokea. On sittenkin ihan kiva olla tällä hetkellä Suomessa!

22 kommenttia:

  1. Synttärionnea ja nautinnollisia talvihetkiä untuvatakin sisällä :)

    VastaaPoista
  2. Hyvää syntymäpäivää sinne! Kamalan kivoja lahjoja oot saanut kyllä :)

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea! Tuo heijastin on kyllä aivan ihana <3.

    VastaaPoista
  4. Ihanaa syntymäpäivää! :)

    VastaaPoista
  5. Hyvää syntymäpäivää ja onnea! Ihania lahjoja olet saanut:)

    VastaaPoista
  6. Onneksi olkoon :) Ihania ja oikein tyylikkäitä lahjoja olet saanut!

    VastaaPoista
  7. Anonyymi3/1/10 13:08

    Ihanaa synttäripäivää! Oliko joku tuoksuista sun suosikki? Mä tykkäsin kolmosesta.

    Heijastin on ihana!

    -Kaisa

    VastaaPoista
  8. Onnea murunen, nautiskele päivästäsi!

    VastaaPoista
  9. Oikein hyvää syntymäpäivää!

    VastaaPoista
  10. Onnea! Hassua, miten erilaiset perheet meillä varmaan on, jos lahjoista voi jotain päätellä. Mä oon joskus saanut äidiltäni Yves Rocherin Clea-hajuvettä, jota oon vihannu lapsesta asti (pullo on yhä mulla) ja siskoni ei varmaan edes tiedä, kuka on Paola Suhonen.:)

    VastaaPoista
  11. Iso kiitos ja halirutistus kaikille minua onnitelleille! Olette kilttejä ja kivoja. :)

    Ja vielä vastaukset pariin kommenttiin.

    Kaisa: Suosikkini tuoksuista taitaa olla juuri se numero 3. Unisex-tuoksut 1 ja 6 ovat hyviä, mutta sopivat ehkä paremmin miehen tuoksuiksi. Kaikki kolme naistentuoksua ovat minusta hyviä, mutta näillä pakkasilla tuo makein tuoksu, siis 3, on ehkä eniten mieleeni.

    Joy: Kiitos, olen todellakin nautiskellut! Kävin ystävän kanssa shoppailemassa ja leivoskahveilla, tein kävelylenkin jonka jälkeen hain taivaallista thai-ruokaa, sen jälkeen söin jätskin ja otin päikkärit. Ihan parasta! :)

    AnneVee: Heh, mä muistan sen Clea-tuoksun, se oli musta joskus nuoruudessa ihan kiva! :) Saattaa muuten olla, että olen itse vaikuttanut lahjapakettien sisältöön... Saattaa myös olla että olin itse mukana ostoksilla.. ;)

    VastaaPoista
  12. Paljon Synttärionnea, oletko siis jo 22? :)

    Minulla on ollut vähän toisinpäin, eli olen viettänyt 6 edellistä syntymäpäivääni Helsingissä, usein yksinäni, ja kaivannut läheisiä ympärilleni. Kesällä 2009 olinkin yhtäkkiä taas syntymäpäivänäni lapsuudenkodissani, ja juhlat vietin siellä missä olin viimeksi pitänyt synttärikekkerit 8-vuotiaana. Outoa, mutta niin kotoista.. ;)

    VastaaPoista
  13. Onnea onnea onnea! Täälläkin on juhlittu tuplasynttäreitä ja tuntuu, että olen syönyt kakkua koko vuoden tarpeisiin ;D

    VastaaPoista
  14. onnea täältäkin, heijastin on superhieno, sillä kelpaa torjua autoja :D

    VastaaPoista
  15. Ilona, Shandi ja tiiti: Kiitos hanit! ;) Ja Ilona: kyllä, 22v. Taas...

    VastaaPoista
  16. Myöhästyneet synttärionnittelut!

    VastaaPoista
  17. Paljon Onnea!

    VastaaPoista
  18. María: Kiitos kiltti! :)

    VastaaPoista