sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Erilainen ostosreissu

tunnetila: hauskuus

Image and video hosting by TinyPic

Sain joululahjaksi ihanan lämpimällä vuorilla varustetut karvarukkaset jotka olivat kuitenkin harmikseni liian suuret. Tunsin rukkaset kädessä itseni lapseksi jolle on ostettu rukkaset joissa on mukavasti kasvun varaa. Ennen kun lapsen käsi on kasvanut rukkaseen sopivaksi hän seista töröttää pihalla pakkasessa tumput suorana ja äiti ihmettelee miksei lapsi leiki. No kun ei voi leikkiä jos tumput on liian isot eikä niillä saa otettua edes alkeellisinta etusormi-peukalo-otetta. Niin kerta!

Marssin joulun jälkeen rukkasten kanssa lähimpään K-Citymarkettiin (josta rukkaset oli ostettu) ja siellä luvattiin että saan vaihtaa ne sopivaan kokoon. Kuinka ollakaan, talven paukkupakkaset olivat saaneet ihmiset liikkeelle ja rukkashyllyt olivat tyhjentyneet viimeistä paria myöten. Sain sitten valita rukkasrahan edestä mitä tahansa Citymarketin vaateosastolta ja voi että, tuo oli maailman hauskinta!

En ole tehnyt Citymarketista vaateostoksia juuri koskaan, en ainakaan viimeiseen viiteentoista vuoteen, joten oli älyttömän kiva tutkailla liikkeen vaateosaston tarjontaa. Ale oli juuri alkanut ja rekeiltä saattoi löytää paitapuseroita kympillä tai muuta yhtä mahtavaa. Keskitin ostokseni kuitenkin asusteosastolle sillä tarvitsin uuden myssyn ja paksut sukkahousut. Löysin kuin löysinkin kivan hatun, pehmoisen ympyrähuivin ja vielä ne kaipaamani sukkahousut, ja kaikki rukkasten hinnalla.

Kaikki hankinnat ovat olleet ahkerassa käytössä heti ostohetkestä joten olen kovasti tyytyväinen löytöihini. Nyt puuttuu enää ne nahkarukkaset...

Teettekö te koskaan vaate- tai asusteostoksia marketeista?

6 kommenttia:

  1. Ai teenkö vaateostoksia joskus jossain muuallakin kuin marketeissa?

    VastaaPoista
  2. Silloin kun käyn äidin luona Jyväskylässä, niin saatan sen kanssa joskus ruokakaupassa Prismassa tai Cittarissa käydessä ostaa jotain vaatepuoleltakin. Moni väheksyy niitä ihan turhaan, sieltä löytää paljonkin kivoja juttuja ja useimmiten vielä halvalla. :)

    VastaaPoista
  3. Mä ostin viimeksi joulun aikaan yhden pitkän riipuksen Citymarketista. Myös mm. alusvaatteita ja urheilurintsikoita ostelen Prismasta, kuin myös urheilupuolen vaatteita silloin tällöin. Mun mielestä markettien vaateosastolla on joskus ihan kivoja juttuja ja viime kesänä taisin ostaa yhdet peep toe-kengätkin muutamalla hullulla eurolla Primasta.

    VastaaPoista
  4. Mä ostin kerran reilun kolmenkympin hintaisen hupparin Cittarista. Kotona kun tutkailin kuittia huomasin, että jostakin syystä hupparin hinta oli 9€. Soitin sitten sinne Cittariin josta olin sen ostanut (eri kaupunki jossa asuin) ja kerroin tilanteen. Puhelimeen vastannut henkilö sanoi, että ohhoh, kiitos kun ilmoitit ja iloitse halvasta hupparistasi.

    Eli lyhyestä virsi kaunis ;-P

    Oon ostanut yhden hupparin ja se on tosi jees. Prismasta oon napannut Kaffen vaatetta matkaan ja yhden aivan huippulöydön. Marketit voi yllättää :D

    VastaaPoista
  5. Marketit ovat todellakin aliarvostettuja! Toisinaan niistä saattaa tehdä yllättäviäkin löytöjä, esimerkiksi rakkaimmat korkkarini ovat Prismasta <3

    VastaaPoista
  6. AnneVee: No jos marketeista saa ruokaostoksilla uudet vaatteetkin niin mikäs siinä. Kätevyys kunniaan!

    Sara: Mä kans käyn pari kertaa vuodessa Prismassa vanhempieni kanssa. Asun Helsingin keskustassa eikä mulla ole autoa joten Prismat on mulle harvinaista herkkua. :)

    Little M: Just alusvaatteita ja urheilujuttuja mä olen varmaan joskus ostanut Prismasta ja Cittarista. Ainakin yhdet sisäpelikengät muistan ostaneeni Cittarista.

    Niina Än.: Ai Prismassa on Kaffen vaatteita? Kappas! Vitsit, alkaa tehdä mieli Prismaan. :)

    Johanna: Työkaverilla on kans usein kivoja korkkareita ja lähes poikkeuksetta ne on ostettu Prismasta. Uskon tosiaan että sieltä voi tehdä löytöjä.

    VastaaPoista