sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Kutsu meikki-iltaan

tunnetila: ilo

Kilpailuaika on päättynyt ja MSCHICin meikki-illassa kanssani nähdään:

Ulrika, joka ei ole koskaan käynyt meikkaajalla tai kosmetologilla

Kaisa, joka on hulluna kosmetiikkaan, rakastaa kuohuvaa ja haluaa angstailla yhdessä silmämeikistä

Visuaalisesti vaativa kottarainen joka kotiäitiarjen vastapainoksi möisi sielunsa lasillisesta pinkkiä kuplivaa ja muutamasta meikkivinkistä

sekä

Vimps jonka pursuilevaa ja sopivan mielistelevää kommenttia ei voi olla julkaisematta kokonaisuudessaan.

Vimps kirjoitti:

Onneeonneeonnee!

Syitä, joiden vuoksi juuri minun pitäisi päästä mukaan:
1) En osaa edelleenkään käyttää luomiväriä niin että se näyttäisi hyvältä, vaikka olen jo 34 vee.
2) Ammattilainen on meikannut minut ja opastanut minua meikkaamisessa kokonaista yhden kerran elämäni aikana, vaikka olen jo 34 vee.
3) Olen jo 34 vee.
4) Haluaisin viimeinkin löytää sen omalle ihonvärilleni sopivan puuterisävyn. Sellainen on pakko olla jossain!
5) En tunne yhtään MSCHIC-sarjaa.
6) Olen voittanut säälittävän harvoin mitään.
7) Mulla on nimipäivät samalla viikolla.
8) Tykkään pinkistä.
9) Tykkään kuplivasta.
10) Rakastan Tunnetilaa.


Hiustenhoitotuotteita postipojan (tai -tytön) mukana kotiinsa saa Misty (laitatko Misty minulle sähköpostia osoitteeseen ninan.tunnetila(ät)gmail.com niin saadaan paketti matkaan).

Iso kiitos kaikille osallistuneille ja onnea kaikille voittajille! Ja te neljä ensimmäistä, laitan teille sähköpostia. Pian nähdään!

5 kommenttia:

  1. Uujeeeeeee!

    Tää voitti sit kerrankin. Miten onnelliseksi sitä voikaan tulla?!

    PS. Mähän olen tunnetusti pursuileva.

    VastaaPoista
  2. Vimps: Jee jee, pian nähdän!!!

    VastaaPoista
  3. Yeppeeeey!

    Voiko se olla minä onnellinen? Tämä on ihka eka kerta, kun voitan jotain täällä blogimaailmassa.

    Kiitos kiitos kiitos kiitos!

    VastaaPoista
  4. Misty: Jep, kyllä se olet juuri sinä Misty! :D

    VastaaPoista
  5. Kiitos kovasti palkinnosta! Tuli nopsasti perille ja oli aivan mahtavan loistavan upea! Kiitos paljon =D

    VastaaPoista