sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Syksyn varalle

tunnetila: innostunut

Kävin tänään ostoksilla. Siis muualla kuin Marshallsilla. Ensimmäistä kertaa koko syksynä. Olipa kivaa!!

Otin aika vähän vaatteita mukaan, ajattelin ostaa täältä lämpimämpiä vaatteita kun ilmat alkavat viilentyä. Nyt on takana pari viileää päivää joten marssin tänään suosikkiliikkeeseeni Uniqloon ja ostin syksyksi lisää kashmiria ja untuvaa. Niillä pitäisi hetki pärjätä.  

Image and video hosting by TinyPic

Syysvarustelusta puheenollen, tiesittekö että Givenchyllä on valikoimissaan myös sukkahousuja? Minä en tiennyt. Nyt tiedän ja ostin niitä saman tien monta paria. Toivottavasti ovat niin laadukkaita mitä lupaavat.

Kashmiria, untuvaa, sukkiksia ja herkullisen tuoksuinen tuoksukynttilä. Niistä on tämän päivän ostosreissu tehty ja kylläpä tuli hyvä mieli! Oletteko Te jo varustautuneet syksyyn ja talveen uusin hankinnoin vai löytyykö kaikki tarvittava jo omasta kaapista? 


Ps.1 Olotilassa ollaan Väinön kanssa korismatsissa

Ps2. Tyylitilassa vielä katsaus Marimekkoon.

4 kommenttia:

  1. Minä ostin jo heinäkuun (!) kylmiin keleihin Saksasta kasmirvillaisen villatakin, ja nyt jo harmittelen miksen samalla ostanut useampaa eri väreissä. Vaikka olen ihan vilukissa, olen pärjännyt Helsingissä joitain työpäiviä vielä ihan ilman päällystakkia, kun yllä on ollut tuo samainen kasmivillatakki. Eli mun talviostos tuli hankittua ainakin ajoissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, ihana tuo "heinäkuun kylmät kelit", mutta sellainen tosiaan tuo viime kesä oli. Hyi olkoon. :( Kashmir on kyllä ihaninta mitä itselleen voi antaa talven pakkasia ajatellen. :)

      Poista
  2. en tiiä teetkö haasteita, mut yhen sait kuimminkin mun blogissa. eli jos tykkäät niin tee ihmeessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, kiitos Hanna haasteesta! Ja kiitos muistutuksesta, minulla taitaa olla muitakin haasteita rästissä.. Hups!

      Poista