sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Värikäs kimppu

tunnetila: rentous

Image and video hosting by TinyPic

Vaikka kiirettä on pitänyt ja aika menee kuin siivillä, niin tajusin pari päivää sitten että olen rentoutunut viimeisen kuukauden aikana ihan valtavasti. Ennen en voinut elää ilman rannekelloa ja puhelin oli aina mukana minne meninkin. Olemme olleet New Yorkissa nyt vähän yli kuukauden ja koko tuon ajan minulla on ollut puhelin poissa päältä, paitsi silloin kun olen ollut pidempiä aikoja yksin poissa kotoa. Koko tänä aikana olen lähettänyt miehelleni yhden tekstiviestin jossa kerroin että juna on myöhässä ja myöhästyn sovitusta tapaamisestamme, soittanut en ole kenellekään. Miten ihanan vapuattavaa kun puhelin ei soi koskaan!

Muutamat viime viikot olen ollut myös ilman rannekelloa. Täällä on ollut niin lämmintä ja ilmankosteus on ollut niin suuri että sain hikoillessani kellosta ranteeseen ihottumaa. Aluksi jätin kellon pois parannellakseni ihottumaa. Enää ihottumaa ei ole mutta kello on silti jäänyt pöydälle kalenterin viereen. Kalenterin, jota myös kannoin ennen mukanani aina ja josta olin täysin riippuvainen. 

Suurin rentoutumisen merkki näkyy kuitenkin kuvassa. Ostin muutama päivä sitten värikkään kukkakimpun! Minulla on aina kotona leikkokukkia, täälläkin, mutta yleensä kukkien värikoodi on hyvin tarkka. Haluan kukkani joko valkoisina tai vaaleanpunaisina, ruusut saavat olla tummanpunaisia. Olen aina miettinyt kuka ostaa kukkakaupoissa valmiiksi tehtyjä kirjavia kimppuja, nehän ovat rauhattomia. Nyt se selvisi. Ne ihanan rennot ihmiset jotka nauttivat elämässä väreistä ja joiden elämä ei ole pikkutarkkaa näpertämistä vaan suurpiirteistä ja rönsyilevää. 

Ollapa sellainen ihminen vielä kun palaan kotiin ja arkeen Suomessa!    


Ps. Tyylitilassa Durango Loves NY.

6 kommenttia:

  1. Reissu on siis onnistunut! Pitää mennä kauas nähdäkseen lähelle...

    Ihana kukkakimppu, mä tykkään just tuollaisista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, reissu on kyllä toistaiseksi täyttänyt kaikki toiveeni ja ylittänytkin ne reippaasti. Tuo kukkapuska on kyllä ihanan raikas! :)

      Poista
  2. En oo kauheen suurpiirteinen, mutta silti ostaisin tuon kimpun. Ihanaa, että oot rentoutunut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Petra! Suurpiirteiseksi tätäkään pilkunviilaajaa ei hyvällä tahdollakaan voi edelleenkään kutsua, mutta sinne päin on yritys mennä. Joka asiasta stressaaminen on ihan liian kuluttavaa.

      Poista
  3. Ihana postaus! Tuli hyvä olo! Varsinkin, kun tänään aloitin touhuamaan kukkakaupan puolella -kukkien ihmeellistä maailmaa opettelemassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kukkakauppa olisi ihana työpaikka! Saisi päivittäin työskennellä kauniiden asioiden äärellä. :) Ihanaa kukkakauppatouhuilua sinulle Vivi!

      Poista