keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Väärässä bussissa

tunnetila: epäuskoisuus

Onneksi kirjoitin eilen postauksen elämän hyvistä asioista. Palasin nimittäin heti tänään lukemaan sitä tarkoituksena unohtaa älytön aamu. Kruunasin upeasti viime viikon bussista myöhästelyt ja puhelimen hajoamisen tänä aamuna menemällä VÄÄRÄÄN BUSSIIN!!! 

Kotini edustalla olevalta bussipysäkiltä menee muutama bussi joista aamulla kaksi sattui tulemaan pysäkille yhtä aikaa. Huomasin että bussi johon olen menossa tulee, mutten huomannut että toinen bussi kääntyi pysäkille toisesta suunnasta juuri ennen omaa bussiani.

Selailin pysäkillä nettiä puhelimesta ja kun bussi tuli, menin tyytyväisenä kyytiin. Mielessä pyöri ainoastaan iloinen ajatus "Jee, en myöhästynyt!" Jatkoin netin tutkailua kunnes aloin ihmetellä miksei olla jo perillä. Nostin katseeni ja meni hetki ennen kuin tajusin olevani Taka-Töölössä, täysin väärässä paikassa minne olin menossa. 

Voi jestas sentään! Parinkymmenen minuutin työmatkaan meni tunti ja olin taas töissä myöhemmin mitä olin suunnitellut. Onneksi heti aamusta ei ollut palaveria, olisin myöhästynyt reippaasti. Että hienosti menee! Mites Teillä on lähtenyt vuosi käyntiin?


Ps. Tänään on taas keskiviikko ja Tyylitilassa esillä kiva Rochasin pre-fall mallisto.

2 kommenttia:

  1. Nyt vähän näyttää siltä, että busseja ja Ninaa ei ole tarkoitettu yhteen :) Voin kyllä samaistua tuohon tunteeseen, että istuu väärässä bussissa... Itsekin olen, etenkin aamuisin, usein niin ajatuksissani, että voin joutua ihan minne vain. Siksipä onkin oiva ratkaisu, että mies vie työmatkallaan minutkin oikeaan paikkaan. Ja hakee, jos muistaa: on tullut odoteltua hakijaa ja on myös tullut nähtyä, kun mies ajaa autolla ohi :) Että ei ne miestenkään aivot aina ole mukana siinä, mitä tekevät...

    Toivottavasti bussi-ongelmat yms. helpottavat ja vuosi jatkuu vähän mukavemmissa merkeissä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarja mä olen ihan samaa mieltä, Nina ja bussit ei vaan just nyt ole se paras mahdollinen yhdistelmä. :) Meillä mies on ihan eri suunnalla töissä eikä meillä ole edes autoa, joten harmi etten saa omaa hovikuskia heittämään minua aamuisin töihin. Heh, voin kuvitella ilmeesi kun odotat miestäsi ja tuttu auto pyyhältää ohi. :D :D

      Poista