torstai 30. lokakuuta 2008

Millainen olen?

tunnetila: haukotus

Ocean haastoi minut kertomaan millainen olen

1. matkustaessani

Ennen matkalle lähtöä teen listan (kuka yllättyi?) mukaan otettavista tavaroista ja vaatteista. Myös lista siitä mitä haluan kohteessa tehdä ja nähdä tulee yleensä rustattua. Kaikkea listalta ei ole kuitenkaan pakko toteuttaa, matkalla haluan stressata mahdollisimman vähän. Pakkaan aina ajoissa ja haen kaupasta matkalla tarvitsemistani tuotteista meikkipussiin matkakoot. Pakkaan yleensä kevyesti ja järkevästi. Olen lentokentällä, tai millä sitten matkustankaan, aina ajoissa. Itse matkakohteessa pyrin aina puhumaan paikallista kieltä, ainakin muutaman sana opettelen vaikken muuten kieltä puhuisikaan. Pidän aktiivisista kaupunkilomista ja vaikken rannalla makoilekaan niin lämmin ja aurinkoinen ilma on aina plussaa. Olen matkoilla reipas, aktiivinen ja utelias.

2. kotona

Viihdyn kotona rennoissa vaatteissa ja vaihdankin päälleni kotivaatteet heti kotiin päästyäni. Kotona meillä on yleensä siistiä, mutta imuroinnin ja pölyjen pyyhkimisen tuppaan välillä ”unohtamaan”. Näennäinen siisteys sopii minulle, ja onneksi myös miehelleni. Pyykkiä pesen pari koneellista viikossa ja rakastan mennä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin. Nuorempana kuuntelin kotona aina musiikkia, nykyään saan hälinästä tarpeekseni töissä ja viihdyn kotona ilman musiikkia tai yleistä hälyä.

3. rakastuneena

Rakastuneena puhun oudolla äänellä rakkauden kohteelleni. En tietenkään heti suhteen alussa, mutta kun huomaan että nyt on kultsi nalkissa niin paljastan hölmön itseni. Onneksi kukaan ei ole koskaan suuttunut. En siis varsinaisesti lässytä, mutta silti ääneni muuttuu ihan höpöhöpöksi.

4. romanttisena

Olen harvoin romanttinen. Romantiikkaa minulle on kaupungilla käsi kädessä kävely. Siinä näyttää kaikille että tosta pojasta/tytöstä mä tykkään.

5. huonoimmillani

Huonoimmillani kiukuttelen ja haastan tahallani riitaa. Ymmärrän sanomiset väärin ja kaivan esille vanhoja juttuja. Olen siis super ärsyttävä myös omasta mielestäni. Olen onneksi tuolla tuulella aika harvoin. Kiukkuinen olen myös väsyneenä ja nälkäisenä.

6. potiessani huonoa omaatuntoa

Jos minulla on huono omatunto en saa nukuttua. Tai jos sattuu käymään niin onnekkaasti että nukahdan, niin näen asiasta unta. Vatvon ja vatvon asiaa jopa viikkoja. Pyrin elämään ja toimimaan niin, etten koe huonoa omaatuntoa ihmissuhteissa. Ainut asia mikä silloin tällöin valvottaa, on rahankäyttö. Esim. kun ostin viimeisimmät Parikkani tunsin huonoa omaatuntoa muutaman yön vaikkei mitään syytä olisi ollut. Nyt huono omatunto tästä ostoksesta on poissa, jäljellä on enää harmistus. Kengät kun osoittautuivat minulle muutaman käyttökerran jälkeen liian suuriksi. (Kuka ei osaa ostaa sopivia kenkiä, kuka? Eikö tästä juuri viimeisemmässä postauksessani ollut puhetta??) Haluaisiko joku 38-39 jalan tyttö ostaa lähes uudet upeat Parikat? Vakuutan, että tarjolla olisi paras joululahjaostos ikinä! :)


7. intohimoisena

Hmm... Intohimoisena… Taidan olla aika pliisu ja hillitty tyyppi.. En muista milloin olisin kokenut suurta intohimoa mitään asiaa kohtaan. Paitsi ehkä juuri noita Parikan saappaita, ja sehän sitten veikin ne yöunet viikoiksi..

Haastan edelleen Tiitin, Lovelyn ja Jonnan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti