sunnuntai 25. elokuuta 2013

Uudet suosikkiripsarit

tunnetila: tykkäys

 photo mascarat_zpse2086a2e.jpg

Meikkipussiini on viime aikoina muuttanut kaksi uutta ripsivärisuosikkia, Benefitin They're Real! sekä Lumenen Truly Bold and Curly Mascara

Benefitin ripsivärin sain viime syksynä New Yorkissa kun osallistuin Benefitin järjestämään ihanaan meikkiaamuun. Saimme tilaisuudesta lahjaksi muutaman Benefitin kulttituotteen joista yksi oli tämä maskara. Olen käyttänyt niin aktiivisesti muita suosikkiripsivärejäni että olin ihan unohtanut tämän olemassaolon. Nyt kuitenkin nappasin putkilon käyttöön kun vanha ripsarini loppui ja täytyy sanoa että maskaran nimi osuu oikeaan. Maskara on täydellinen juhlameikin viimeistelijä ja lähes joka kerta kun olen meikannut ripseni kyseisellä ripsivärillä minulta on kysytty missä käyn ottamassa ripsipidennykseni. Ihmiset eivät meinaa uskoa kun kerron että kyseessä on omat ripset ja huikea ripsiväri.

Arjessa Benefitin maskara tuntuu minusta vähän liialle ja varsinkin hikoillessa (kävelen päivittäin töihin ja takaisin n. 40min/suunta) se leviää aika helposti. Hyväksi arkiripsariksi on nyt valikoitunut Lumenelta saamani Truly Bold and Curly Mascara. Maskara on kevyt ja meikin lopputulos on luonnollinen, mutta silti näyttävä. Ripsistä tulee todella kauniit, erotellut ja kaarevat tuolla maskaralla. Ripseni ovat aika kaarevat normaalistikin enkä ole koskaan testannut ripsientaivutinta, mutta luulen että taivuttamalla saisin ripsistäni aikalailla saman näköiset mitä tuolla Lumenen ripsivärillä saan.

Tykkään molemmista tuotteista paljon ja suosittelen testaamaan jos olette uutta ripsiväriä vailla. Ainut harmitus on vain se, ettei Benefitin tuotteita saa Suomesta. Onneksi kotimaiseen Lumeneen voi aina luottaa!     

8 kommenttia:

  1. Mä olen halunnut testata tuota Benefitin ripsaria! Mutta en sitten tiedä jos se leviää helposti, niin ei ole kovin käytännöllinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perus arjessa ripsiväri ei leviä eikä suttaa, mutta liikkuessa ja enemmän hikoillessa (ainakin minulla) tuote tuntuu leviävän helposti poskille. Suosittelen silti testaamista. Niin makeat ripset sillä saa aikaan. :)

      Poista
  2. Hahaa, Benefitin ripsari on mun luottotuote! Mulla se ei kyllä oo yhtään levinnyt, vaikka yleensä kaikki jättää jälkensä yläluomeen ja silmät on myös todella vuotavaiset. Itse oon hamstrannut sitä matkoilta, mutta äskettäin huomasin, että ripsaria voi tilata myös Lookfantasticistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai tuo on sinunkin suosikkisi?! Sillä saa kyllä upeat ripset aikaan. Ja kuten yllä jo vastasin edelliselle kommentoijalle, niin tavallisessa arjessa ripsari kyllä pysyy minullakin hyvin, mutta liikkuessa ja hikoillessa se on pitkin poskia. Aamut on aina pahimmat, koska usein laitan ripsaria kotona ja sit lähden aika pian kävelemään vauhdikkaasti. Rripsiväri ei ole tainnut vielä ehtiä kuivumaan kunnolla. En tiedä, mutta muuten on kyllä tosi hyvä tuote!

      Poista
  3. Minun kokemusta tuosta Lumenen ripsarista on se, että se sottaa sekä vähän myös päivän kuluessa levittyy silmän ympärille. En aio ostaa toista kertaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh! Mulla käy noin monen ripsivärin kanssa mutta tämä ei suttaa minulla. Aika jännä että sama tuote toimii kahdella ihmisellä eri tavalla. Ihan kuten tuo Benefit mikä sottaa minulla mutta kommentoineella Kaisalla taas ei. Toivottavasti meille jokaiselle löytyy kuitenkin ripsiväri joka ei suttaa kasvoja päivän aikana!

      Poista