tiistai 27. heinäkuuta 2010

Medaljonki

tunnetila: ilo

Innostuin Hietsun kirppiksen koru- ja muista löydöistä niin paljon, että kävin Hietaniemessä tänä kesänä jo toistamiseen. Ja taas löysin jotain hyvin kaunista, klassista, somaa ja kaivattua, nimittäin hopeanvärisen medaljongin. En usko että medaljonki on aitoa hopeaa sillä sain sen hintaan 0,50€, mutta se ei haittaa. Kauniisti patinoitunut tuokin koru on, oli materiaali mitä tahansa peltiä.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

haalari merkitön (?) Ljubljanasta, laukku Zara
kiilakorot Benetton, sormus ja medaljonki second hand


Vielä kun löytäisin medaljongin sisälle kuvia rakkaistani niin olisin iloinen. Kuinka tuolla muuten kuvat pysyvät? Harmi ettei töissä joka vuosi oteta lapsuudesta tuttuja tarrakuvia. Sellaisenhan tuonne lätkäisisi helposti!

6 kommenttia:

  1. Laitanko sähköpostiin kuvan itsestäni?;)

    VastaaPoista
  2. AnneVee: Jos sulla on tarrakuvia niin laita vaikka ihan postitse. :)

    VastaaPoista
  3. Hahaa, tarrakuvat :D Ihan mieletöntä! Kyllä kai mun mielestä duunipaikallekin voi sen "koulu"kuvaajan pyytää, sehän olisi esim. mainio pikkujouluohjelmanumero ( jos duunipaikka on tarpeeksi pieni)! ( tosin ne kuvat on kaiketi suolaisen hintaisia, mutta voihan niistä pitää vaan ne tarrakuvat, jos yhteiskuva duunikavereista ei houkuta :DD )

    VastaaPoista
  4. Jee, onneks mä oon ope niin pääsen joka vuos koulukuvaan ;D Ja saattaa jopa olla että saan ne itte ilmaseks. Siinä onkin sit lähipiirillä kestämistä kun joka vuosi joutuu ottamaan mun tarrakuvan että pääsisin niistä eroon ;D

    VastaaPoista
  5. no voi juma, kateus!!!!!!!!!!! miksei minulle IKINÄ tule vastaan kunnon patinoitunutta medaljonkia ärh..

    VastaaPoista
  6. Tervetuloa Suomeen, olen näköjään vähän jäljessä taas blogin lukemisen kanssa...

    Milloin noita Hietsun kirppiksiä on, joka päiväkö? Olen käynyt siellä viimeksi kesällä 2006, eli ehkä voisi päivittää Hietsu-kokemusta vaihteeksi.

    VastaaPoista