sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Värien yltäkylläisyyttä MissoniHomella

tunnetila: ihastus

 photo missoni1.jpg

Piipahdin hetki sitten MissoniHomen liikkeessä Bulevardilla ja ihastelin liikkeen yltäkylläistä värimaailmaa. En tiedä mitä taikoja MissoniHomella oikein tehdään, sillä normaalisti kirkkaat värit ja erilaiset kuvioinnit tekstiileissä saavat minussa aikaan huimausta ja päätäni alkaa särkeä. MissoniHomella minua ei ala huimata vaan huomaan tulevani energiseksi ja saavani iloa ja voimaa kirkkaista väreistä ja rohkeista kuoseista. 

Aiemmin keväällä hankkimani MissoniHomen villaviltti on yksi rakkaimmista tavaroistani ja joka kerta vilttiin kääriytyessäni on ihan pakko todeta miten paras ostos tuo viltti on ollutkaan. Viltin lisäksi Missonilta on salakavalasti livahtanut kotiini muutama pyyhe ja tykkään niistäkin valtavasti.

 photo missoniss13eka.jpg

 photo missoniss13neljas.jpg

Yleensä värejä vieroksuva mieheni on ottanut yllättävän mukisematta vastaan kotiin ilmestyneet Missonin värikkäät tekstiilit. Tuosta innostuneena ajattelin ostaa Hulluilta Päiviltä muutaman jättikokoisen kylpypyyhkeen lisää. Olin jo lähdössä ostamaan pyyhkeitä kun päätin kuitenkin näyttää kuvan isoista pyyhkeistä miehelleni. Miehen silmät laajenivat ja hän totesi lakoonisesti "Eiköhän nuo ole jo vähän liikaa." Jätin pyyhkeet ostamatta ja pysyttelen jatkossakin pikkupyyhkeissä ja ihanassa viltissäni. Tosin tuo vasemmassa kuvassa alla näkyvä raidallinen matto houkuttelisi minua ihan tosi tosi paljon...

Mitäs tykkäätte, onko MissoniHome makuunne liian värikästä vai juuri sopivan piristävää ja raikasta?



2 kommenttia:

  1. Mulla on vähän kahtalaiset fiilikset aina Missonista... Toisaalta tykkään todella paljon värimaailmasta, mutta toisaalta mun symmetriasta pitävä sisustussilmäni kammoaa monivärisiä, keskenään eripaksuisia raitoja. Tykkäisin siis varmaan enemmän, jos olisivat edes ruutuja (joo, en osaa kyllä mitenkään selittää tätä). MUTTA, nuo kukikkaat lakanat on ihan törkeän hienot!

    VastaaPoista
  2. Ymmärrän tasan tarkkaan mitä tarkoitat tuolla "kuviojutulla". Mulla on kans yleensä vähän sama vika, mutta Missonista mä jostain syystä tykkään lähes ehdoitta. :)

    VastaaPoista