lauantai 24. toukokuuta 2008

Pakko ostaa kun halvalla saa!

tunnnetila: arvasinhan!

Aiemmin jo kirjoittelin Ystävämyynneistä. Miten niistä tykkään ja kun suosikkimerkki järjestää YSMYt niin tuntuu kuin olisi joulu. Tai ainakin synttärit. Eilen töissä tykytti koko päivän: Nanson ysmyt alkaa tänään ja olen ostolakossa. Mutta hei, palkkapäivä on ihan just enkä ole ostanut mitään uutta pitkään aikaan, joten jos jotain kivaa löytyy niin annoin itselleni luvan tehdä hankintoja. Sitä paitsi järkevä kuluttaja on suorastaan hullu jos ei tao kun rauta on kuuma, ts. kun laatua saa edullisesti niin tyhmä jättää tuotteet hyllyyn. Korjaamolle siis!

Ja löytyihän sieltä muutama kiva juttu, ja halvalla vielä. Värimaailma vaan ei oikein miellyttänyt silmää. Oli paljon ruskeaa ja vihreää: ruskeaan olen kyllästynyt ja vihreä... ei vaan ole juuri nyt minun juttuni. Toisina sävyinä löytyi vähän outo harmaa ja vaalea lila. Harmaassa sinänsä ei ole vikaa, mutta kesäksi se tuntuu aika synkältä, sitä paitsi on olemassa harmaita ja harmaita. Nämä molemmat sävyt, harmaa ja vaalea lila olivat samaa, mielestäni väritöntä maailmaa, mitä H&M Trendin vaatteista iso osa. Tykkään Henkalla usein lähes kaikista Trendin tuotteista, mutta vaalea harmaa ja vaalea lila jotka ovat olleet viime aikaisten mallistojen päävärit eivät sävyiltään sovi oikein kenellekään. Vievät viimeisetkin elon ja värin rippeet muutenkin vaalealta suomalaisiholta. No mutta, tein silti pari hankintaa. Saa nähdä jäävätkö nämä kaappiin roikkumaan viime vuotisen Nanson ysmyn tuotteiden kanssa.. :)

Ensimmäisessä kuvassa omituisen harmaa mekko Nanson Lempivaate -mallistosta, malli Mirkka II, koru Pieces, hiihtarilegginsit Lindex ja kengät Minna Parikka. Tykkään mekon mallista, mutta se tuntuu vähän suurelta vaikka on kokoa XS. Ja väriä vierastan..


Toisessa kuvassa pusero Ivo Nikkolo, vaalean lila hame myös Nanson Lempivaate -mallistosta, malli Mirkka II, hiihtarilegginsit Lindex ja kengät Minna Parikka. Tämäkin muuten täydellisen rento kesähame, materiaali pehmeistä pehmeintä, mutta tuo väri...

Tässä vielä kuvat viimeksi Nanson ysmystä tekemistäni hankinnoista. Punaraidallinen hame ja oranssi mekko. Kumpikin roikkuu vaatekaapissa käyttämättömänä. Suurimmat syyt käyttämättämyyteen löytyy väristä ja koosta. Molemmat on minulle himpun verran liian suuria ja värit... Olen niin huono käyttämään värejeä. Tykkäsin vaatteiden mallista ja kun olivat laadukkaita ja edullisia niin päätin ostaa ja opetella käyttämään kirkkaitakin värejä. Sorry, no bonus! Jos joku lukijani (onko minulla sellaisia???) kiinnostuu, niin hame ja mekko voisivat hyvinkin olla myynnissä. Uutta, parempaa, kotia vailla! Hameen koko XS mutta tehty ihmiselle jolla on enemmän lantiota kuin minulla (minulla jää sivuilta typerästi tyhjäksi). Mekko taas on kokoa S ja auttamattomasti minulle liian suuri. Kovin rintavalle S kokoiselle ihmiselle tämä on liian kireä miehustasta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti